Nejčastější dotazy

Informace pro naše zákazníky

Jaké jsou možnosti doručení nákupu z obchodu Terravita Delikatesy?

Vzhledem k vysoké hmotnosti produktů z průměrné objednávky jsme se rozhodli prozatím doručovat naše produkty prostřednictvím osobního převzetí v některé z našich poboček a nebo prostřednictvím sítě odběrných míst.

Za jak dlouho bude připravena moje objednávka?

V průměru bude vaše objednávka připravena k odběru do 1-2 dnů od potvrzení platby.

Nabízíte velkoobchodní dodávky a slevy?

Ano nabízíme. Pro naše velkoobchodní partnery máme přichystané podmínky velkoodběru s odpovídajícím množstvím a slevami. Obraťte se na nás pro více informací.

Existují nějaká omezení pro nákup?

U nás můžete nakoupit produkty bez jakéhokoliv omezení. Ať už množstevního nebo co do výše objednávky.

Informace o platbách

Jak mohu zaplatit za svoji objednávku?

Za objednávku můžete zaplatit kartou, bankovním převodem nebo hotovostně při převzetí. Upřednostňujeme bezhotovostní platební styk.

Je nakupování on-line bezpečné?

Ano je. Vaše informace jsou u nás v bezpečí. Stejně tak pro zpracování plateb používáme prověřená a globálně používaná řešení od zavedené společnosti.

Objednávky a reklamace

Jak objednat?

Přidejte produkty do on-line nákupního košíku a po zadání doručovacích a platebních údajů odešlete objednávku.

Je pro nákup nutná registrace v e-shopu?

Nakoupit můžete i bez registrace. Doporučujeme našim zákazníkům registraci dokončit, protože se tak dostanou k historii svých objednávek a dalším užitečným údajům.

Koho kontaktovat v případě problémů?

Využijte některý z kontaktních údajů v sekci Kontakt. Pokud si přejete reklamovat některý z našich produktů doporučujeme k reklamaci připojit i fotografii závady.

Jak zruším nebo změním svoji objednávku?

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu obchod@terravita.cz. Uveďte číslo vaší objednávky a přesný požadavek, jak máme s vaší objednávkou naložit.

Jak zjistím, co se děje s mojí objednávkou?

O stavu objednávky vás budeme informovat e-mailem. Tuto informaci naleznete po přihlášení ve vašem uživatelském účtu našeho e-shopu.

Jak mohu vrátit produkty?

Vzhledem k tomu, že naše produkty jsou potraviny, není možné je vracet nebo vyměňovat. Toto se netýká oprávněných reklamací.