Informace pro naše zákazníky
Jaké jsou možnosti doručení nákupu z obchodu Terravita Delikatesy?
Vzhledem k vysoké hmotnosti produktů z průměrné objednávky jsme se rozhodli prozatím doručovat naše produkty prostřednictvím osobního převzetí v některé z našich poboček a nebo prostřednictvím sítě odběrných míst.
Za jak dlouho bude připravena moje objednávka?
V průměru bude vaše objednávka připravena k odběru do 1-2 dnů od potvrzení platby.
Nabízíte velkoobchodní dodávky a slevy?
Ano nabízíme. Pro naše velkoobchodní partnery máme přichystané podmínky velkoodběru s odpovídajícím množstvím a slevami. Obraťte se na nás pro více informací.
Existují nějaká omezení pro nákup?
U nás můžete nakoupit produkty bez jakéhokoliv omezení. Ať už množstevního nebo co do výše objednávky.
Informace o platbách
Jak mohu zaplatit za svoji objednávku?
Za objednávku můžete zaplatit kartou, bankovním převodem nebo hotovostně při převzetí. Upřednostňujeme bezhotovostní platební styk.
Je nakupování on-line bezpečné?
Ano je. Vaše informace jsou u nás v bezpečí. Stejně tak pro zpracování plateb používáme prověřená a globálně používaná řešení od zavedené společnosti.
Objednávky a reklamace
Jak objednat?
Přidejte produkty do on-line nákupního košíku a po zadání doručovacích a platebních údajů odešlete objednávku.
Je pro nákup nutná registrace v e-shopu?
Nakoupit můžete i bez registrace. Doporučujeme našim zákazníkům registraci dokončit, protože se tak dostanou k historii svých objednávek a dalším užitečným údajům.
Koho kontaktovat v případě problémů?
Využijte některý z kontaktních údajů v sekci Kontakt. Pokud si přejete reklamovat některý z našich produktů doporučujeme k reklamaci připojit i fotografii závady.
Jak zruším nebo změním svoji objednávku?
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu obchod@terravita.cz. Uveďte číslo vaší objednávky a přesný požadavek, jak máme s vaší objednávkou naložit.
Jak zjistím, co se děje s mojí objednávkou?
O stavu objednávky vás budeme informovat e-mailem. Tuto informaci naleznete po přihlášení ve vašem uživatelském účtu našeho e-shopu.
Jak mohu vrátit produkty?
Vzhledem k tomu, že naše produkty jsou potraviny, není možné je vracet nebo vyměňovat. Toto se netýká oprávněných reklamací.